Nervös!

Jag är inte så bra på att uppdatera här längre, men det är sånt som händer.
Just nu är jag sjukt nervös inför lördag då jag ska göra mitt delprov som man måste klara för att få börja räkna timmarna som lärling innan man tar gesällen. Så nu är det bara att träna och hoppas det går bra! Jag gömmer mig även från min lillasyster, fler i hennes klass har magsjuka och hon känner sig lite dålig och jag kan verkligen inte bli sjuk nu. Så det är lite synd om henne =/

Ska även iväg till tandläkaren idag =( Jag tycker inte om dem.. Får ligga där med musik på hög volym och försöka att inte bry mig när de borrar och tar sprutan, lite jobbigt då jag har sprutfobi men inte klarar av att laga tänder utan bedövning.

När jag är klar med mitt projektarbete kommer det komma upp lite bilder här så ni får se vad jag hållit på med.

Sen längtar jag galet mycket efter älsk! Vill ha han här hos mig nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0