Tävling - tvspelsweb.se

Om man gillar tvspelsweb på facebook kan man vara med i olika tävlingar de har. I den här tävlingen kan man vinna ett macroset eller en  omvändningsring.
Skulle jag vinna så skulle jag välja macrosettet till Nikon.


Man skulle välja en bild med temat: 2010, alltså något man känner passar in till det gångna året.
Jag valde den här bilden för att jag har fotat mer djur än vanligt förra året, jag har även blivit mcket mer nöjd med de bilderna jag tagit i år. Det här är en bild som är tagen på kolmården, jag tyckte att fågeln var riktigt häftig så det var riktigt roligt att jag fick en så bra bild som jag blev nöjd med.
Det skulle vara riktigt roligt att kunna ta riktigt bra bilder på nära håll också, därför skulle det vara jättekul med ett macroset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0