26 Oktober 2010 - 2 år med älsk!

I tisdags firade jag och Stefan två år tillsammans, riktigt mysigt ^^ Vi gick upp på norra berget och kollade ut över staden. Det var liute jobbigt att gå upp dit med en förkylning och träningsverk i benen, men när vi väl var uppe var det mys.

På kvällen gick vi ut och åt trerätters på en liten mysig resturang inne i Sundsvall, det blev vitlöksbröd, kyckling och bananasplit för mig, kändes som att man inte skulle kunna ta sig därifrån efter det xD

Nu sitter jag hemma hos Stefan och väntar på att han ska komma hem från skolan, har städat och gjort fint så gott jag kunde så nu har jag inget speciellt för mig.

Puss på min älsk! <3

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0