Min älskling är bäst <3

Jippie! Jag fick träffa min älskade Stefan idag^^ Det var riktigt mysigt även fast vi inte hann träffas så lång tid. Det är alltid mysigt att få krama om honom. Haha en sak jag också tyckte var roligt var att Stefans ex syster tyckte att jag och älsk skulle förlova oss =) Hihi och i helgen får jag träffa honom igen, gillar hur det ordnade sig.



Praktiken känns fortfarande bra, får göra saker och lära mig en del, vilket är bra. Något som inte är lika bra är att min ena hand har börjat klia en massa, hoppas jag inte får utslag eller något! Skulle inte vara så kul om jag helt plötsligt inte skulle kunna hålla på med färg.

Jag har förövrigt bloggtorka nu så ni får gärna säga vad ni vill läsa om eller vad ni vill se här på bloggen.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: matilda

Vars har du praktik? :)

2010-03-23 @ 19:32:58
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Fotograf Johansson

Tack för dina väldigt fina ord! Det värmer verkligen!

Har absolut inte tänkt sluta fota, men kommer lösa det fint genom att ha större copyrightstämpel :)

2010-03-23 @ 20:21:23
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi måste fråga någon lärd vad det betyder eftersom det hat kliat i min hand också idag! Det var ju inte en lottvinst iaf. Eller så måste vi köpa mer lotter. Men det kan ju betyda något annat också. Jag ska ta reda på det.

2010-03-23 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0