blä för mardrömmar!

Mardrömmar kan gå och dö. Dom finns bara för att göra nätter jobbiga och se till att man inte får någon sömn så man blir irreterad jättelätt resten av dagen. Imorse vaknade jag klockan 5 av en mardröm, jag kommer ihåg den men orkar inte skriva ner den, det var iaf sjukt äckligt. När jag vaknade kände jag i hela kroppen hjärtats slag, låg och kände mig jätterädd utan att det egentligen var en läskig dröm, eller på sätt och vis var den väl läskig. Men men, kunde inte somna om så jag kommer vara sjukt trött hela dagen eftersom det känns som att jag har sovit i en timme inatt. Jag börjar bli sjuk också känns det som, snorar, nyser och har lite ont i halsen och huvudet så jag får se hur mycket jag är med och dansar ikväll, ska iaf dit och titta. Efer skolan ska jag hem till Sandra och William och kolla på deras nya lägenhet och så ska jag klippa William, hoppas det går bra. Ska försöka komma ihåg att gå och köpa nya linser också.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får komma in och väcka mig om du är rädd, fast du är stor. Då hade jag kunnat klappa dig på pannan tills du somnade :-) Det var väldigt länge sedan.

2010-03-03 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0