6 mars 2010

Nu sitter jag på älsklingens lan, han spelar något pang pang spel och jag sitter här och roar mig med harpan ;) Senare kommer Sandra och William hit så då kan jag roa mig med att prata med Sandra medan Stefan spelar. Haha fast han ska juh göra ett försök att lära mig att spela det där, lycka till med det säger jag bara xD Snart ska vi ner till affären hoppas jag för jag är hungrig!
Igår var vi uppe i salongen hela dagen, jag klippte Stefan och krusade och flätade håret på en som kom dit, sen gick jag och Stefan runt på stan, vi tänkte fika men det stängde när vi kom dit så vi gick in på hemköp och köpte kokostoppar. När vi satt och åt dom fick jag för mig att trycka upp en i Stefans ansikte, det var roligt^^ Hihi gjorde det två gånger och han en på mig, man kände sig en aning kladdig efter det ;) Sånt ska man inte sluta göra bara för att man blir äldre iaf, lika roligt hur gammal man än är.
Haha det är väldigt kul att sitta och kolla på folks miner när dom sitter och spelar märkte jag nu, men får jag lite att göra så har jag endå filmer på datorn jag kan kolla på.


En nyklippt söt Stefan <3

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0