Vinnare och förlorare

Jag satt och lyssnade på radio för några veckor sen (ja, jag är seg på att skriva) där dom pratade om ifall man tyckte att man själv var en vinnare eller förlorare. Jag tycker jag är en vinnare eftersom jag har ett bra liv, människor i min närhet som jag trivs med och vill vara med. Jag trivs med mig själv och har en bra självkänsla.
Vad tycker du att du är, en vinnare eller förlorare och varför tycker du det?

webvoter-omröstning
Vad är du, en vinnare eller förlorare?

Förlorare
Vinnare

Se resultat



Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är en vinnare eftersom jag är awesome!

2010-06-21 @ 23:04:29
URL: http://vickewoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är en vinnare på alla sätt!! Du är helt igenom en genomhärlig tjej. Som sagt så har du en god självkänsla och du vet ditt eget värde. Du har förmågan att njuta av livet och är nästan alltid positiv till vad livet har att erbjuda. Du gläds åt både små och stora saker i livet. Jag älskar dig och jag ser upp till dig. Kram Mamma

2010-06-23 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0