Sthlm imorgon =)

Haha var ett tag sen jag SKREV här i bloggen, har inte haft någon lust att göra det och då blir det bara meningslösa inlägg om vad man har gjort under dagen. Det kanske kan vara kul att läsa om det har hänt något, men det är juh inte alla dagar som är så roliga.
Imorgon åker jag iaf till Stockholm med mamma, Ando, Emma och mormor, vi ska på grönan på eftermiddagen, på lördagen ska vi på en släktings bröllop och söndag åker vi hem.
Nästa vecka kommer jag sitta och vänta på att telefonen ska ringa så jag får veta om jag får jobba hos domus frisörerna över sommaren, det skulle vara riktigt roligt!

Ska även säga massa grattis till min älskling eftersom han tagit körkort! Till honom och brorsan får det också bli ett grattis till studenten =P 

Jag har massa bilder jag har tagit men inte orkat lägga upp här från senaste månaden, internet knasar när jag har bloggar eller min egna blogg uppe så det brukar ta så lång tid att jag inte orkar. Några av bilderna jag tagit finns på min bilddagbok så ni kan kika in där om ni vill.
Har även skaffat facebook så jag finns där också, men lägger inte upp bilder där eftersom bilderna får användas av dem hur mycket som helst.

Sen tänkte jag bara säga att jag älskar min Stefan Åhman obeskrivligt mycket! Han är en sån underbar människa som det finns få av, massa kärlek till honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0