Skitdag.

Kul dag...börjar med att mamma kommer in och väcker mig kvart över 7, eftersom min väckarklocka tydligen hade bestämt sig för att jävlas med mig så den inte ringde. Bussen jag skulle ta gick 07.25 den såg jag när den åkte förbi, så det var bara att gå hem igen och ringa tandläkaren och avboka tiden. Det enda bra med det här är typ att jag hinner duscha nu och att jag slapp sitta och göra ingenting i flera timmar. Just nu känns allt bara skit, är inte på bra humör direkt och lär juh inte bli det heller, kanske senare ikväll men nu känns allt endå blä. Nu ska jag göra något innan jag blir ännu mer less.


Gammal bild

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken vacker bild på min vackra dotter!! Hoppas att du kommer ut glad igen när du har gått ur din deppihet. Man kan också bestämma sig för att vara på skithumör till tex kl. 17 sedan lägger man det åt sidan. Om man vill det alltså ;-)

2010-01-29 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0