Rolig promenad

Jag var ute med hundarna när jag kom hem från skolan, och den här gången var det faktiskt riktigt roligt att gå ut med dom. Bizzy gick brevid mig och skulle gosa en massa med mig hela tiden, haha hon var även påväg att putta ut mig i snön. Tina (liten hund) fick för sig att gå på snökanten som har blivigt av plogningen, sen ramlade hon ner i snön och fastnade. Hon försökte ta sig upp men sjönk djupare ner i snön så jag hjälpte henne att komma upp. På tal om hundar, jag såg en jättefin hund idag och blev typ kär i den. En svart Newfondland hund var det, jätte gosig och jättefin, liknade nästan en björn.






Riktigt fina gosiga hundar!


Jag fick förresten veta vilket betyg jag fick i estetisk verksamhet. Det blev ett MVG! Inte så dåligt med ett arbete som jag gjorde på tre dagar.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men sommar blir det... så småningom :-D

2010-01-27 @ 21:32:10
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0