Rita

Kunde inte sova för några nätter sen så jag bestämde mig för att rita en bild, vad tycks?




Firade nyår med min Stefan, bror och ronja, vi spelade spel, åt paj och pangade en bubbliz flaska. Korken flög massa meter fram xD Mysig kväll även fast jag var övertrött och flummig. Året började riktigt bra med att jag fick vara med Stefan hela dagen =D Haha jag måste lära mig brottas lite bättre, så det inte bara är jag som hamnar i snön när han och jag brottas xD
Snart fyller jag år också och dagen efter blir det östersundsrevyn, ska bli kul =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du får allt höra med Ando om lite tjuvknep ;P

Sen så får vi se hur det går sötaste! :P

<3

2010-01-02 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0