Information och layout

Sitter på första lektionen i information och layout, vi ska lära oss grunderna i photoshop, lite väl enkla grunder tycker jag xD Men det blir säkert svårare med tiden, det hoppas jag så att man lär sig något. Har väl inte hänt så mycket, funderar på att leta en praktikplats på måndagar, då har jag endå inget att göra. Så jag ska kolla på salongerna i Lit. På fredag är vi lediga från skolan, lärarna skulle iväg på någon kurs eller nåt, så det är bra^^ Älskling kommer också till mig och är här hela helgen, någon som har tips på roliga saker att hitta på? =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: melissa

hej fin blogg!haft en bra dag?

2010-01-19 @ 16:35:12
URL: http://mellasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0