Wiie!

Jag fick ett samtal från Ingmar på ÖP som ringde och sa att jag hade vunnit deras vinterfototävling. Sjukt roligt! En annan sak som också är väldigt roligt är att arbetet som jag tog bilden till (estetisk verksamhet) fick jag MVG i och lärarna ville även använda bilderna till en hemsida i sammarbete med fest, bal och bröllop. Jag vet inte om dom gjort någon än. Här är iaf bilden jag vann med



Idag var det en rätt seg dag annars, hann inte ens komma in i skolan innan jag fick veta att vi inte skulle ha några lektioner, så det var bara att åka hem igen. Jag gick upp till mormor och var hos henne ett tag innan jag gick hem och tog det lungt.
Förresten, jag tycker det är väldigt roligt att man kan tävla i snöbollskastning, tycker inte ni?

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Victoria

grattis! :)

2010-02-23 @ 20:06:27
URL: http://vickewoh.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis gumman, du är BÄST!!! Kramar

2010-02-24 @ 07:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0