Tråk torsdag

Jag gillar inte torsdagar, dom är oftast helt värdelösa och det händer sällan roliga saker. Jag tycker torsdagar borde tas bort. Hände inget kul idag, tråkig lektion på skolan, kommer hem och upptäcker att Bizzy har tuggat sönder ett gosedjur jag fått av Stefan, när jag väl lagat det ser det ut som en missbildad nassa som desutom är alldeles hård. Jag får antagligen träffa Stefan lite mer än en timme imorgon, känns bra, känns som att vi knappt har träffats senaste veckorna även fast vi träffats nån dag under helgen.

Du som inte vågar säga vad du heter och försöker ragga på min pojkvän på min blogg kan juh sluta med det, han älskar mig och jag älskar han så det kommer juh knappast ta slut mellan oss så det är ingen ide att du ens försöker.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: ANONYYYM!!

Tro mig jag snor honom...efter ni gjort slut ^^... ;) Förstöra ert förhållande vill jag inte...jag är ledsen om jag gjort dig ledsen...

2010-02-12 @ 19:15:59
Postat av: mamma

Nej, att förstöra deras förhållande är nog lika stor risk att lyckas med som en snöboll har chans att klara sig i helvetet. De är som gjorda för varandra.

Så det finns nog ingen större oro för det.

2010-02-12 @ 23:01:44
Postat av: Stefan

Lite utav en paradox att först hoppas och sen hävda att man inte vill göra något åt det, ligger som i människans natur...

Du omger dig med epitetet Anonym, det säger rätt mycket om din trovärdighet och modnad



Jag älskar min Fanny med hela mitt hjärta och lika förbunden till henne som plus och minus(enkelt fysik) är till varandra.



Jag hoppas att jag fått fram budskapet som jag velat förmedla tillräckligt och ser gärna fram emot att min Fanny inte ska behöva läsa några fler kommentarer av den sorten i fortsättningen.

Tack för mig :)

2010-02-12 @ 23:57:45
Postat av: ANONYYYM!!

Okej...när jag ser att ni verkligen är skapta för varandra ska jag inte förstöra erat förhållande jag vill hemskt gärna kunna fortsätta kommentera men inte om den sortens saker,jag lovar o jag är hemskt ledsen om jag har sårat er.Jag ville verkligen inte verka omogen.

2010-02-13 @ 16:05:38
Postat av: Stefan

Tack tack, ingen har blivit sårad tror jag, däremot så lagom förundrad över varför egentligen.

2010-02-13 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0