Radio love!

Haha sitter på skolan och lyssnar på radio love, det är tydligen kärleksvecka på john bauer så några lärare svarar på frågor om sex och kärlek på JBs radio. Fast av någon alednign sitter dom och pratar om smurfar just nu.. Kul är det iaf. Är även klar med filmomslaget vi skulle göra så jag får gå hem om jag vill, men jag sitter och väntar på Emelie så kanske vi drar ner på stan eller något sen =) Sen åker jag väl hem och försöker hitta på något. Nu har jag inget mer att skriva.


Skivomslaget jag gjort

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Smurfsex, det låter så undra på frågan, vilken färg har en smurf när han eller hon utövar akten.. hmmm..

2010-02-10 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0