22 februari 2010

Mamma tyckte att det var längesen jag skrev så det får väl bli ett inlägg nu. Ni som läser säger inte vad ni vill läsa om och ställer inga frågor så jag vet inte vad jag ska skriva om.
Helgen var mysig som alltid med Stefan även fast jag kanske inte var på topp. Mitt hår har blivit färgat så nu ser det bra ut igen iaf.
Imorgon sover jag antagligen hos Sandra i hennes nya lägenhet, kan nog bli kul, ska bara se till att komma i tid till skolan dagen efter.
Som sagt, vet inte vad jag ska skriva om så..

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Victoria

jag kan! :'D

2010-02-22 @ 22:42:50
URL: http://vickewoh.blogg.se/
Postat av: mamma

Du kan skriva om vad du går omkring och tänker på:-) Du är så underbar så du har säkert massa underbart tokiga tankar. Puss

2010-02-22 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0