1 april 2010

Jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag men jag har inte orkat xD egentligen orkar jag inte nu heller men det får bli ett litet inlägg endå. Det som har hänt är att vi har varit och sett string sisters, kommer kanske nån bild därifrån lite senare, klippt av mig mitt hår och färgat det, dansat och ridit vilket leder till träningsvärk ;) Varit med min älskling förra helgen och varit på praktiken som är slut nu.
Jag var hos Martina och red påsk-kärring idag, ni får inte se några kort på oss för Stefan ska inte få se mitt hår innan vi träffas, snäll jag är va?

Har du blivit lurad eller lurat någon idag?

Det har jag gjort, jag lurad nån random kille som skickade sms till mig att jag var transvestit och att han hade följt med mig hem för nån vecka sen från en fest.

Här kommer några bilder på djuren från idag.


Lillfåret njöt av kli bakom örat













Det skadar inte att kommentera något ;)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hihi ja det vore kul att se hur håret egentligen ser ut XD

2010-04-02 @ 11:07:32
Postat av: mamma

Andra och sista bilden var rena rama konstverken tycker jag :-)

Kram snygging! Du är såååååå fin i håret!

Mamma

2010-04-02 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0