helgen och dagen

I helgen var jag i  Järpen på deras lilla festival med min käraste, det var kul, många bra band som spelade och kul folk. Fast vissa skulle ha kunnat vara någon annanstans tycker jag (A) På söndagen var jag hemma hos Stefan hela dagen, det var jätte mysigt! Och ja, det är väl det som har hänt i helgen.

Idag är det tisdag = ledig från skolan =) Fast någon sovmorgon tar jag inte! Klev upp vid halv 7 på morgonen, fixade mig i ordning och åkte sen iväg till Stefan och var med han på hans skola. Degen var rätt okey, skönt att träffa Stefan men den har varit upp och ner ett tag nu =/ Så får hoppas att allt går uppåt sen iaf.
Nu borde jag egentligen städa rummet, det ser ut som ett bombnedslag. Men jag är trött och har ingen lust med det så det kommer nog inte bli av. Jag får ta det en annan dag. Nu ska jag sitta här ett tag och bara vara, och hoppas att Stefan kommer tillbaka till datorn snart!
Ha det bra allihopa

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0