Drömmar

Ibland känns drömmar jätte verkliga och när man vaknar blir man antingen glad eller ledsen över att det bara var en dröm. Imorse blev jag glad över det! Jag drömde att jag adopterade en pojke i 4-5 års åldern. Jag och pojken flyttade in i en lägenhet men Stefan kunde inte flytta, i samma hus som lägenheten var bodde min pojkväns kompis xD Min mormor var med i drömmen nästan hela tiden. Pojken var tyst och höll sig undan så i slutet av drömmen låg jag och pratade med honom och sa att jag skulle hälsa på hans mamma och undrade ifall han ville bo hos henne igen. Han svarade att han ville det, sen fick han en gråtattack och sa att han inte ville det än, att han ville bo kvar hos mig. Det var så drömmen slutade men det läskiga var att allt kändes så verkligt. Och jag kan säga att jag inte vill få barn när jag är såhär ung! Skum dröm.

På tisdagar brukar jag oftast åka till Järpen och träffa min älskling, men inte idag. Ska kanske fota lite och städa undan det sista i rummet. Sen blir det kanske lite filmtittande =) Men nu ska hundarna få komma ut lite =) Och förresten, jag börjar bli frisk nu =D

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, mycket drömmar om barn just nu. Båda våra drömmar var så verkliga. Undrar vad detta står för? Det är känslan i drömmen man ska gå efter. Båda hade en djup känsla att det var för tidigt, och det är det.Utbildning, jobb, upptäcka världen är ju bäst om det kommer först.

Kram Mamma

2009-09-16 @ 07:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0