3 september 2009

Ganska bra dag idag, om man bortser från träningsverken jag har xD Skolan började med matte B, verkar rätt kul och inte allt för svårt =) Bra och rolig lärare har vi också =D Efter lunchen hade jag Svenska B, trodde inte att det skulle bli så överdrivet kul men när jag träffade läraren och såg vilken possetiv inställning hon hade till det mesta blev svenskan även lite roligare. Att hon även tänker lära ut på olika och roliga sätt gör allt ännu bättre! Så den här terminen kommer nog bli riktigt bra, hoppas jag =) Det känns så nu i alla fall =)

När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt nyckeln inne innan jag gick på morgonen, jag var alltså utelåst! Men tur hade jag, mamma var på fritidsgården och jobbade så jag kunde gå dit och hämta en nyckel ^^ Hon har även varit mycket snäll och köpt honung så jag kan dricka ett gott te. När jag hade fått nyckeln och gått hem (eller gått kanske jag inte ska säga, kan knappt röra mig utan att det gör ont i hela kroppen just nu så det såg nog mest ut som att jag snubblade fram) gick jag till köket och gjorde pannkakor, mums! Efter det kollade jag på so you think you can dance, helt otroligt att folk dansar som dom som är med där gör! Riktigt kul att se =) Nu har jag kollat på det och tänkte att jag skulle träna lite pilates, dansa igenom det vi har lärt oss och sen stretcha MASSA.

Bild från senaste dansuppvisningen

Dansen började igår och det lät som att innan den här terminen är slut ska vi ha lärt oss att gå ner i split och spagat, så nu ska jag bli vig! xD Önska mig lycka till (A) Fick även veta att vi ska dansa i tvångströjor i ena street dansen, kan bli spännande.
Resten av kvällen kommer spenderas med träning, duschning, packning och städning.

Saknar min älskling massa men imorgon får jag träffa honom och vara med han hela helgen =) Men vi ska antagligen tälta, det känns väldigt lockande när jag i morse upptäckte att det hade varit frost ute under natten xD Haha så jag kommer antagligen frysa ihjäl, om inte Stefan värmer mig hela tiden, men det hoppas jag att han gör(A) Jaja nu ska jag inte skriva något mer, nu ska det tränas!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0