saknad är jobbigt!

Ibland är det jobbigt att vara kär. Eller inte att vara kär, men att sakna någon så fruktansvärt mycket! Jag ska iväg på praktik till stockholm i tre veckor och det känns jättejobbigt eftersom jag inte vet om jag kommer få träffa Stefan eller inte. Jag vet att det kommer gå bra hur det än blir men det känns som att vi kommer vara ifrån varandra en hel evighet, även fast det egentligen inte är så lång tid. Jag är jätteglad att jag fick praktik på det stället jag fick den, och det är bra för mig att jag får vara där.

Ni som har varit ifrån någon ni älskar av hela erat hjärta under en längre tid, har ni några förslag på vad som gör allt lite lättare?

Kommentarer
Postat av: johanna

tips nr 1: Se till att alltid ha nått att göra.

tips nr2: Ring och sms inte för mkt, då kommer du sakna honom ännu mer.

tips nr3: Försök att inte tänka på han så mkt.

tips nr4: Hur mkt du än vill att han ska dyka upp bakom alla hörn så kommer han inte göra de så de är ingen mening att leta efter honom när du går på stan.

tips nr5: kom ihåg att ni är ifrån varandra stärker bara relationen så sitt inte å fundera på ifall han ska glömma bort dig, ja lovar de gör han inte.



HAha kanske värdelösa tips men ett försök iaf :D

2009-10-31 @ 02:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0