Kanelbulle!

Ja, idag var det kanelbullens dag, vilket jag kom på nu på kvällen så jag, mamma och Emma åt kanelbullar till kvällsfika, mums!



Det har varit en lugn dag idag. Jag har läst, kollat på tv, suttit vid datorn och varit ute på promenad med mamma. Det var mysigt. Min lillasyster Emma har även varit snäll och gett mig massage, hon blir bara bättre och bättre på det hela tiden! Nu måste jag hitta en ny bra bok att läsa också, något tips? Imprgon blir det skola igen, teori lät det som att vi skulle ha =/ Men nu ska jag fortsätta prata med min älskling! <3

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Läs gömda av Liza Marklund. Den är fantastisk!

2009-10-04 @ 22:02:44
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varför frågar du inte mig! Jag har allt i bokväg. Vill du skratta, gråta eller bita av nagelbanden av spänning? Kramar till min underbara dotter!

2009-10-04 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0