8 oktober 2009

Blev inget inlägg igår, jag orkade inte skriva xD Men igår var en rätt slapp dag. Och jag missade massa bussar xD På morgonen missade jag bussen till skolan så jag kom en halvtimme för sent. Vi skulle vara på jamtli men det hade tydligen blivit ändrat så vi skulle vara uppe i klassrummet istället. När jag kom dit var ingen i min grupp där, jag hade ingen dator och jag hade klarat provet så läraren hade ingen uppgift till mig så jag fick gå hem. Jag gick runt på stan och fixade lite saker, en sak tog längre tid än väntat så jag missade bussen hem och fick vänta på nästa. Efter jag hade varit hemma ett tag kom Sandra. Vi satt väl mest och pratade tills hon åkte hem.
Senare på kvällen blev det dans! Mycket roligt och det gick riktigt bra också. Förresten, jag missade bussen när jag skulle till dansen också xD

Idag har jag haft matte prov, tror att det gick ganska bra men man vet aldrig. Blev klar med det vid 10 och började nästa lektion halv 1 så jag och Sandra gick ner på stan och letade lite saker. Sen på svenskan fick vi också en provliknande uppgift. Jag fattade inte så mycket av det.
Nu sitter jag här och gör inget speciellt, pratar lite djur med älsklingen och lyssnar på musik. Ska nog fixa naglarna också, har inte gjort det på några dagar och nu har några gått av =(  Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske en film eller något.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0