2 oktober 2009

Idag var vi uppe i salongen hela dagen, skulle ha kunder men jag fick ingen så jag har rullat permanent och flätat massor av små flätor, jobbigt! Det blev inte klart heller, jag blev jätte less så min lärare tyckte att jag fick gå tidigare om jag ville. Efter skolan åkte jag hem och så blev det lite finare i mitt rum. Tyvärr är det väldigt kallt i rummet och vi har element som bestämmer själva hur varma dom ska vara så jag kan inte höja värmen heller. Men en sak är bra, jag har äntligen hittat min mössa som hade gömt sig i en låda under min säng. Så nu blir det lite varmare när jag går ut iaf. Idag kommer mamma hem från stockholm också. Men vet inte vilken tid men det märker jag.
Jag har varit ganska dålig på att fixa mina naglar dom senaste dagarna men idag blev det gjort iaf. Jenny i klassen blev helt fascinerad av mi n nagelolja som trollade bort hennes torra och frasiga nagelband. Så det kan jag tipsa er om att köpa, både tjejer och killar! Ni hittar den här.


Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0