Less

städa, städa och åter städa, trött på det nu! men snart är det klart och jag får mina pengar =) Hur som helst så har den här dagen inte varit kul. Spindelfobin är värre än den brukar vara och jag går på helspänn hela tiden, inte så konstigt med tankte på alla spindlar som kryper omkring i huset jag städar. Satt ute en liten stund idag på gräset, solen värmde och jag slappnade av lite. Plötsligt känner jag att det kryper något på mig, kollar dit och upptäcker en spindel! Blir sjukt rädd ställer mig och hoppar och skriker och springer sen in i huset igen. Inomhus var det ganska lugnt, ända tills vovven ville gå ut och jag upptäcker en till spindel, en stor! Jag börjar skrika igen (varför jag har börjat skrika när jag ser spindlar igen vet jag inte, dåligt är det iaf) och vovven blir rädd och tror att det är hon som har gjort något så hon springer snabbt ut och undviker mig tills jag ropar på henne och gosar lite med henne.
Hittade en fin fjäril idag när jag städade, en svart-vit =) Tyvärr va den död så jag tog inget kort på den, men har aldrig sett en sån förut =)
Nu ska jag tillbaka till Nyby och städa igen =(
 
Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Ronja Sundström

haha ,, stackars dej som är rädd för spindlar ,, ja e exakt samma när de gäller getingar , jag springer hoppar,skriker och gömmer mej bakom folk för jag tro "om jag retat upp getingen så sticker den dom och inte mej " haha,, lite ego men jag kan inte hjälpa de ,, skit läskigt sån där ju :P ,, haha ,,

men gillar din blogg iaf ,den var rolig att läsa ,,:D



Grattis du har fårr Ronjas uppmärksamhet på din blogg jag som brukar avsky bloggar :P

hihi



Kram Kram

2009-06-29 @ 11:34:23
URL: http://www.bilddagboken.se/bobbossweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0