Äntligen!

Nu är flyttstädningen klar! Blev inte stan idag men imorgon åker vi in och jag hoppas på att hitta något fint för ett bra pris^^

Dagen började med att jag och min mor åkte till Nyby och städade det sista, jag var ganska less och sur just då =P Efter det åkte vi hem jag duschade och tog det lugnt, superskönt! Vid halv 8 på kvällen åkte vi in till staden för att kolla på invigningen av storsjökuppen och brorsan som jonglerade där. Haha ibland är det inte så bra att stå längst framme vid scenen, eller vad säger du Ronja? ;) Men det var rätt kul endå speciellt efter att ha varit mitt ute i ingenstans i över en vecka!
Några saker som ska köpas imorgon (om det finns såklart, men det ska det!) är ett skylight 1a filter, ett motljusskydd, mellanringar och kanske ett närbildsfilter får se vad som sägs på affären imorgon =) Förhoppningsvis får jag rea också, var och pratade med fotoläreren på skolan innan vi fick lov och han sa åt mig att hälsa från han så jag kanske kunde få bättre pris, så hoppas hoppas! =D

Var ute med vovven idag och katten följde med, dom är lite konstiga våra djur, hunden är som en mamma till katterna ^^

Katten och vovven när dom busar =)

Nu börjar det bli sent så jag ska nog sova.. eller kolla på en film, haha sitta här ska jag inte iaf!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0