Inte skrivit på ett tag..

så det kanske blir ett lite längre igen xD fast jag ska korta ner det ;)

I torsdags var det en av pensionärerna som fylllde år, hur gammal han blev vet jag inte, hans familj kom dit och bjöd på jordgubbstårta =) Rätt skön dag eftersom jag hade något att göra mesta tiden, så jag inte bara satt i en soffa och gjorde ingenting, som det lätt blir att man gör när man knappt kan hjälpa till med något. Men men, sista dagen för den veckan =) På fredagen åkte jag iväg till älsklingen ^^ Riktigt underbar helg har det varit! Och så hittade vi massa roliga kryp när vi var ute och gick, jag tyckte t.o.m. att ett av dom var gulligt! och för er som inte vet så hatar jag kryp =P Men inte dom, Stefan skulle ner och fota lite vatten och då såg jag att det var små vita lurviga saker som rörde sig. Dom var ungefär i samma storlek som ett kokt riskorn och dom såg ut som bomull! Aldeles fluffiga och lurviga ^^ Jag hittade även ett annat roligt kryp, det var däremot lite äckligare men fortfarande fränt, humlebagge tror jag den heter. (Bilder från promenaden kommer senare när jag har fått dom från hjärtat.)

Kom hem idag och firade Ronja (brors flickvän) Med tårta och kladdkaka, mums =) Sen blev det lite kortspel, första omgången förlorade jag stort men andra gången vann jag! hehe nä nu ljög jag, jag hade stor ledning men sen fick min kära mor för sig att hon skulle gå om mig och vinna allt xD haha kul va det iaf, länge sen jag satt och spealde kort med nån. När kortspelet var klart blev det massage för mig, nu tänker ni säkert ååh va skönt, lyx  men NEJ! visst kanske lyx att få massage, men skönt var det inte! Blev massa tryck på knutar i hela ryggen, axlarna och nacken så nu är jag jätte öm där, men det är bra, det blir skönt och bra efter nån dag =P Sen har det inte hänt något mer, ska väl snart sova, upp tidigt och jobba imorgon.

Sen tyckte Johan att jag skulle slänga upp en bild på mig här på bloggen, så varsegod, en flummig bild från en kväll med Ellen =)
  

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0