Gissa vad?!

Idag blev det ett bilköp xD haha under den här veckan här vi lyckats köpa en tv-hylla, duschkabin och en bil, det är inte dåligt ;)  Kommer bli sen middag idag igen eftersom familjen åkte till Lycksele för att köpa bilen. Så dom kommer hem om nån timme och då blir det grillat, Mums! Har varit uppe hos mormor idag och umgåtts lite med henne sen gick jag ner i hennes källare och hämtade en kartong med mina saker. Nu händer det inte så mycket, tror jag ska kika på en film (fast det brukar aldrig blli så när jag skriver att jag ska det) eller städa. Städa blir det nog, och tvätta kläder och börja packa lite saker tills vi åker. Visst det är typ en vecka kvar men jag jobbar tills dagen innan vi åker xD Hur som helst ska jag inte sitta och skriva här nåt mer just nu =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får jag gå på kurs hos dig när det gäller planering?

2009-07-18 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0