090716

Vi ska äntligen få en dusch!!! =D Haha asså, det är inte så att vi inte har haft någonstans att duscha innan, men vi har fått stått i badkaret hela tiden och det blev lätt översvämmning på golvet i badrummet. Men nu är det slut med det! =D Mamma och Ando är och hämtar den nu ^^ Dagen har det inte varit något större fel på, bara det att en på avdelningen jag jobbar på mår jätte fåligt och säger att han ska dö hela tiden =( Sen började inte dagen så bra heller, drömt om massa saker jag inte vill ska hända under natten, tur att det bara var drömmar!
Idag har det varit ett filmteam här hemma hos oss och intervjuat mamma, nån film om Lit tror jag att dom gjorde.
Jag pratade med Sandra också, det va länge sen sist så det var riktigt kul, saknar den tjejen!

Nu har jag precis klippt lillasyster Emma som absolut inte ville bli klippt, men det behövdes! haha så får väl se om dom andra märker något när dom kommer hem, dom vet inget än ;) Jo förresten, jag letar efter en billig, ganska tunn sony ericsson, nån som har något tips?

Nu ska jag nog hjälpa lillasyster Emma att baka =)

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0