Ny tv!

Idag åkte jag inte till Stefan, trodde han skulle ha fullt upp hela dagen, men hans skola är dåliga med att informera så jag skulle kunnat åkt dit endå. Hoppas det går i helgen iaf!
Av någon anledning vaknade jag tidigt idag, rätt dumt när man väl kan sova! Klev upp och åt frukost, limpa med ost doppad i varm choklad, mums! Sen gick jag och duschade och efter det blev det rensning av garderoben. Jag fick bort över två papperskassar med kläder, Sandra och Emelie ska få kolla om dom vill ha något, Emma har redan tagit det hon ville ha. Efter jag hade fixat med det åkte vi in till stan, jag köpte en tv, philips 32" som ska upp i mitt rum ikväll eller imorgon skulle jag tro. Sen hjälpte jag Emma lite med hennes läxa och nu sitter jag här. Är lite orolig för mamma, hon har haft ont i hjärtat och är och kollar upp det nu, hoppas allt går bra! Imorgon blir det pepparkaksbak, det ska bli kul!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0