20 december 2009

Nu är jag hemma igen, varit hos Stefan i helgen och det har varit jättemysigt! Fast min kropp har varit extremt dum med mig. Jag har fått sendrag i vänstra benet, en sticka i högra foten (gjorde sjukt ont att få ut!), jätteont i högra delen av nacken och ryggen, kunde knappt röra nacken utan att det gjorde ont. Mitt öga blev typ uppsvullet (inte ögonlocket utan själva ögat) och rött, såg jätteäckligt ut! Ryggen blev lite bättre efter att min snälla pojkvän hade masserat lite, tack^^  När jag kommit till stan sprang familjen runt där ett tag och kollade på allt möjligt. Såg även några varma skor som såg helt okey ut, jag måste ha varma skor!
Kollade nyss på en julfilm, jag tycker det är väldigt många julfilmer som har julandar som visar dåtid, nutid och framtid. Ingen som funderar på att hitta på något nytt?

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Susanne ♥

Ja visst är den gullig...såååå sömnig!

2009-12-21 @ 14:50:44
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0