kärlek



kärlek är en underbar känsla, men samtidigt så otroligt jobbig. När den man älskar inte är i närheten känns det som att något saknas. Men när han är hos mig är jag världens lyckligaste människa. Det är jobbigt när man bor långt ifrån varandra och bara träffas en del helger, men dom helgerna är några av dom bästa helgerna i livet. Det är så det känns nu i alla fall.
Tänk om man skulle kunna beskriva kärleken till den man älskar, på ett sätt som faktiskt stämmer. Alla känslor som flyger omkring inuti mig och alla tankar jag tänker. Det är så mycket jag skulle vilja sätta ord på men det går inte! Det finns inte ord som beskriver den kärlek jag känner. Min kärlek växer mer och mer hela tiden fast jag inte tror att det går att känna en större kärlek än jag gör nu. Och varje gång vi ska träffas känns det som att fjärilar flyger omkring i min mage, jag blir alldeles pirrig och glad. Även fast jag har träffat dig massvis med gånger och känner mig jätte säker med dig så blir jag alltid nervös innan vi ska träffas.
Som första gången vi träffades, jag var riktigt nervös när bussen stannade i Sundsvall och jag visste att du skulle kliva på. När jag såg dig stå i bussen och kolla efter mig kände jag redan då att det var något speciellt med dig. När du sedan hade satt dig brevid mig och vi började prata föll jag direkt. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! När du kysste mig första gången kände jag en känsla jag aldrig känt förut, riktig kärlek! Jag trodde att jag hade varit kär förut men efter att ha träffat dig så vet jag att jag inte kan ha varit det. Det jag har känt förut är inte kärlek, det är bara like mer än känslor för en vän, och dom känslorna är väldigt olika, känslorna för nån som varit lite mer än en vän och äkta kärlek.
Skulle jag kunna beskriva min kärlek till dig i ord hade jag gjort det, men det kan jag inte. men du ska veta att du är den finaste människan jag har träffat, både på insidan och utsidan.
Jag älskar dig Stefan Åhman och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tyckte att du beskrev det väldigt bra. Jag sitter iaf nu och gråter för att det var så fint. Ni är verkligen underbara tillsammans, så fina, varma och goda båda två. Jag hoppas av hela mitt hjärta att er kärlek håller i sig för evigt.

2009-09-01 @ 10:08:05
Postat av: Emma

så fint

2009-09-10 @ 18:47:16
URL: http://emmaeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0