=)

Det va ett tag sen jag skrev nu, har lyckats hitta på lite saker under veckan iaf^^ I tisdags åkte vi och hyrde 7 filmer, har inte sett alla än men dom jag har sett har varit rätt bra =) Så det har jag roat mig med nån dag =P

Fredagen blev ett besök på jamtli, det va rätt kul att kolla på deras konstutställning dom har nu. Väldigt bra kopior av orginalbilderna! Va där med mamma, lillasyster, Noa och Maria och vi sprang runt och kollade på olika saker =)

Igår klev jag upp tidigt för att klippa syrrans kompis, hon blev supernöjd och kände inte igen sig själv efter klippningen =P Har tyvärr ingen före/efter bild =/  Fick även höra idag att hon vill komma tillbaka till mig nästa gång hon ska klippas =D Och att en annan som va med och kollade vill bli klippt av mig när hon får pengar =) Så det är rätt nice ^^  Efter klippningen åkte vi jag, mamma och lillasyster till frösö zoo där dom flesta djuren låg och sov, men en del roliga djur var framme iaf =) Orkar inte skriva så mycket om det men här kommer lite bilder.




Ser livrädd ut =( Stackare!






Haha laman försökte sig på kamelen, fast nådde inte upp


Idag har det inte hänt något speciellt, sovit halva dagen typ xD Men imorgon får jag äntligen träffa Stefan igen <3 Så nu blir det sova!

Klart slut!

psst, jag har blivit en ninja också, men säg det inte till någon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0