Åre

Idag åkte jag och Stefan till åre, och jag har nu även sett hur det ser ut på holiday club, fint ställe tyckte jag =) Sen har vi gått igenom hela åre för att hitta centrum (som faktiskt bara var ovanför holidag club xD) men det va lite kul, har inte varit där förut så jag fick juh se hur det såg ut runt omkring iaf =) När vi kommit till centrum gick vi runt i lite olika affärer, älskling hittade en fin tröja (?) på rean, jag gillar rea ^^  Var en supermysig dag, även fast vädret inte var det bästa. Underbart att träffa Stefan igen!

Nu tycker jag att mamma ska komma tillbaka från promenaden så vi kan kolla på film! Annars kommer jag att somna till filmen =P Nu har jag inte något mer att skriva om så.. Ha det bra =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är helt underbart att umgås med dig :-)

Mamma

2009-08-18 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0