Ansiktsmask!

Just nu sitter jag med ägg gula i hela fejset. Snart blir det äggvita också xD haha Hur som helst så känner jag mig ganska duktig. Jag har städat, blivit irreterad på min lugg så jag klippte om den, pratat massa med Johanna =) Och nu sitter jag som sagt med en ägg-ansiktsmask =) Kanske ska baka bröd tills imorgon också, beror på hur lång tid det tar. Men annars så sitter jag nog här ett tag till ^^
Jag kan för övrigt inte röra en min i ansiktet för att ägg gulan har blivit så stel xD Haha jaja, nu ska jag iaf alldeles strax tvätta av den.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

hahaha, har du också tittat på rachel ray ? XD

2009-09-01 @ 19:44:54
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0