Sjuk

Det går inte bra för mig, samtidigt som det går bra.
Jag kan inte sova bra alls på natten när inte älsk ligger brevid mig, sover bara några timmar varje natt, men det är iaf tillräckligt för att jag inte ska vara helt död på dagen. Nu har jag blivigt sjuk också, har feber så det blir ingen dans ikväll, jag som såg fram emot att dansa streeten! Men men, hela familjen är sjuk nu, Emma, älsklingen och jag har feber, inte så mycket men endå och mamma och ando går runt och hostar massa.
Något som är bra är att jag antagligen får mvg på det skriftliga nationella, jag som trodde att det inte gick så bra när jag skrev det.
Idag gick jag ner på skatteverket och fixade med mitt namn, så om någon vecka heter jag inte Stern längre.
Jag har inget att skriva om.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0