Egen hårvård!

Bra dag idag =) Dagen började med att jag vaknade ganska pigg, gick till bussen och pratade i telefon med min käraste^^ Det är en mysig start på dagen ^^ När jag kom till salongen fick vi veta att dom flesta produkterna var slut men jag hade tur och färgen jag skulle ha fanns =) Emelie kleta in färgen i mitt hår och sen kollade vi efter en färg till henne, det blev en rödare färg än hon hade innan, blev jätte fint, speciellt när hon var utomhus! =) Medan Emelies färg satt i klippte hon av mig allt hår, nästan iaf ;) Så nu har jag axellångt hår^^ Det behövdes verkligen, nu är mitt hår friskt igen =) Vi blev klara vid lunch så vi fick sluta tidigt =)

Efter klippningen och färgningen, vad tycks? =)

Efter skolan gick jag ner på stan, upptäckte att ur&penn har öppnat =) Och gick ner till nordea för att betala lite saker. Men hon som jobbade där sa att jag skulle gå till swedbank istället eftersom jag skulle betala till swedbank konton. Så jag gick mot swedbank och helt plötsligt ser jag min gamla mentor Maggan! Var jätte roligt att träffa henne igen^^ Efter jag hade varit på banken åkte jag hem, var jätte trött på bussen och somnade till flera gånger xD Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Och så orkar jag inte skriva nåt mer nu xD

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fiiiin du är finaste Fanny <3

2009-09-24 @ 07:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0