6 oktober 2009

Idag åkte jag till min älskling! =D Han behövde inte åka hem tidigt så jag fick lite mer tid med honom =) Tyvärr blir det inte lika mycket tid i helgen =/ Men ibland blir det så också.
Dagen har iaf varit rätt så bra men det har börjat snöa =/ Dom som känner mig vet att jag inte riktigt gillar snö, visst det kan vara roligt ibland. Men det är juh så sjukt kallt! Usch usch, kan inte snön vara varm istället? Nu vill jag ha fredag, jag vill hålla om Stefan och bara krama honom och känna hans doft och värme! Önskar vi bodde lite närmare varandra, hoppas att det blir så om inte allt för länge, man måste juh få hoppas lite (A) Nu ska jag snart sova och imorgon ska jag till jamtli, vet inte vad vi ska göra där men det lär juh vara roligare än lektion iaf!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0