10 oktober 2009

Nu har Stefan åkt hem och jag sitter och funderar på vad jag ska göra. blir nog en film! Itorsdags kväll lekte jag lite med mina naglar, här är resultatet.


Igår klippte jag av Isa minst hälften av hennes hår! Det var kul ovh blev bra. Sen kom älsklingen hit och vi åkte hem till mig och myste och tog det lugnt. Jag har även lyckats göra min mor jäte nyfiken på sin present, det är kul för hon har ingen aning om vad hon ska få.

Idag har det inte hänt så mycket, mest tagit det lugnt och gått runt på stan. Nä nu ska jag kolla film!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hihi dom blev jättesöta!

underbar helg som alltid =)

<3

2009-10-10 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0