Kanske borde skriva något nu...

Nu kanske det blir ett långt inlägg, fast det orkar jag igentligen inte xD Hur som helst, jobberbjudandet skulle jag berätta om. Det finns inte så överdrivet mycket att säga men när jag skulle åka hem från praktiken sa Hasse (han som äger salongen) "om du köper lägenhet, flyttar hit, du jobba för mig" Synd bara att det är i Stockholm, jag vill bo kvar här i Östersund!

I fredags fick jag äntligen krama om min underbara Stefan! Så otroligt härligt att träffa honom igen. Skulle vilja vara med honom ännu mer, imorgon får jag träffa honom sen nästa tisdag, sen vet jag inte, känns som att det kommer ta iaf två helger. Men jag hoppas det inte tar så lång tid!



Vi såg på New Moon i helgen, den var bra men inte så bra som jag hade förväntat mig att den skulle vara. Men den är iaf sevärd.
Vi var även på julmarknad i Lit, det måste vara en av dom minsta julmarknaderna! Sen vet jag inte vad mer jag ska berätta om i helgen, jag kunde inte låta bli att typ bli jätteledsen när Stefan stod och packade sina saker och tillslut började tårarna komma. Vilken tur att han står ut med det iaf^^ Och att han tröstar. Det är typ skumt också för nör det blir så är det både för att jag är glad och ledsen på samma gång, det är en ganska skum kombination tycker jag. Aja nog om det.

Idag har jag varit med Camilla och Johanna och tränat dans. Det var kul, men det blev nog inte så mycket dans som vi hade tänkt oss. Men jag lärde mig lite saker iaf. Jag har även ordnat tre julklappar, vet vad jag ska ge till Ando och vet vad min älskade ska få i födelsedagspresent (han fyller i februari så jag är nog liiite tidig där men det gör inget) Jag träffade även Sandra och Emelie idag, det var kul! Fast Sandra sms-bombade mig för att vi inte hade rast samtidigt, så jag var tvungen att stänga av telefonen så inte alla blev irreterade haha.

Det kommer nog mer bilder på folk jag klippt senare, just nu orkar jag inte fixa.

Jag vill ha imorgon<3

Klart slut!






Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja eller hur, men vill kunna få bättre foton och utveckla mig genom den! sen jag började fotografera mer som ett intresse har jag verkligen ändrat mig på hur jag ser på världen:) kram

2009-11-24 @ 07:15:44
URL: http://louisedorasofia.devote.se
Postat av: jeanette

mm stefans verkar var fin fina exemplar av det motsatta könet :D



sv: Å Tack så mycket :)

kram

2009-11-24 @ 15:07:10
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: mamma

Jag vill också att du ska bo kvar här :-) samtidigt så hoppas jag att du ska se dig om i världen, men det finns ju semesterresor :-)

2009-11-24 @ 22:49:06
Postat av: Stefan

Det var helt underbart att krama om dig! känndes som i en amerikansk film när dom slänger sig över varandra. Det ska det inte få lov att bli, träffa dig gör mig lyckligast!

Filmen var bra :) även om vi kom lite sent.

Och du vet att jag alltid tröstar dig ! <3 på dig!

2009-11-24 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0