24 November 2009

En månad kvar till jul! Hihi i helgen blir det förmodligen lite julpyntning här hemma, det ska bli roligt. Jag vill ha en fin röd julklänning till ett bra pris, några förslag vart jag ska leta?

Idag åkte jag till Järpen och träffade Stefan, det var supermysigt! Önskar jag kunde stanna längre. Så otroligt mysigt att stå och krama om honom^^

När jag kom hem var det mat och så hjälpte jag lillasyster Emma med hennes matteläxa och mamma förstod inte hur jag kunde ha sånt tålamod (Emma var trött och ville inte konsentrera sig) men jag fick henne att fatta hur hon skulle räkna. Annars har jag inte gjort så mycket idag.

Imorgon blir det dans, och jag ska lära mig massa! Hoppas det går bra.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Din personliga nallebjörn! <3

2009-11-24 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0