Tävling hos kandy.se

Kandy.se har en hösttävling där man kan vinna en multiskrivare från tonerlagret.

Jag valde den här bilden där lövet precis har börjat ändra färg från en grön till en röd, jag tog det i en buske där det var flera löv som liknade detta, jag tycker även att denna bild passar in nu när det snart är halloween med sina "brinnande" spetsiga toppar =)

Vann jag skrivaren så skulle jag kunna skriva ut flera olika av mina bilder och även ge bort bilder i julklapp/födelsedagspresent som jag vet att en del av mina nära vill ha. Så jag skulle verkligen ha stor nytta av den, speciellt nu när jag söker jobb och måste skriva ut en massa CV:n!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!

2011-10-25 @ 18:30:24
URL: http://kandy.se
Postat av: carina tidlund

Skön höstbild;) Lycka till i tävlingen!Mvh carina tidlund!

2011-10-28 @ 14:19:13
URL: http://cinnasfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0