16 November 2010

Sitter på sammhällslektionen och har precis gjort ett prov, det gick väl lite sådär men så kan det gå.
Jag har fortfarande inte fått några förslag till hur jag ska fixa med bloggen, lite tråkigt.

Jag har förövrigt blivit sjuk känns det som, hade feber imorse så jag stannade hemma på förmiddagen, Ellen som skulle vara min modell hade även blivit sjuk så det gjorde nog inte så mycket.
Imorgon ska jag och Simon ner på prolympia och prata om frisörprogrammet och innan det ska jag på wellakurs om deras produkter och lite säljteknik, det kan nog bli kul.

Jag är förövrigt avundsjuk på min kära mor som är i London just nu, men jag packade ner deras kamera och bad henne fota allt julpynt om det har kommit upp ännu. Så jag hoppas att hon inte har glömt bort det.


Nu ska jag nog försöka hitta på något kul, kanske kika bilder jag kan ha till headern här på bloggen.

Ha det bra allihopa!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0