Bal med älsk <3

I fredags var jag på bal med min älskade Stefan, det var roligt, blev inte så mycket bilder och dom flesta bilderna är småsuddiga eller jättesuddiga men så kan det vara.
Jag drack förövrigt alkoholfritt vin, både vitt och rött och det är inget jag har lust att dricka igen, blev mest vatten för min del. Träffade iaf lite roligt folk och hade kul, även mys att vara med min stiliga vackra pojkvän <3


Maten vi fick, det sista var godast ;)


Jag och älskling


Den vackraste som finns <3


Puss på dig!



Klart slut!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fin du är i håret Fanny!!! kalasfint verkligen, vilken snygg tjej <3

2010-05-17 @ 09:38:33
Postat av: MATILDA HAMMAR

åh älskar bal :D så jävla kul!

2010-05-18 @ 15:41:14
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så fina ni var/är :-)



Kreativt är kul, har du något förslag på tema?

2010-05-18 @ 21:26:28
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0