Tävling-Myheart

Jag är med i en tävling hos millah där man kan vinna tofflor eller örngott från myheart. Vinner jag vill jag helt klart ha tofflorna! Sjukt härligt med tofflor som går att värma nu när det är så kallt ute, haha att vi har ett hus som släpper in all kyla gör juh inte saken bättre heller, men dom där tofflorna verkar superbra, så jag skulle bli överlycklig om jag fick dom, det skulle säkert mamma också bli eftersom hon antagligen skulle använda dom så fort jag inte hade dom ;)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Vegardveronica

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-03-30 @ 14:30:47
URL: http://vegardveronica.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0