Nu är det vår!

Idag har det varit riktigt fint väder så jag gick ut på promenad runt broarna och fotade lite. Nu har isen börjat smälta och värmen kommit, men det är tyvärr dom enda vårtecken jag har sett, har ni sett några?






Bubblor som rann längst vägen





Min hund började även skälla en massa på en älg, hon trodde den var riktig t.o.m. när jag gick nära den så att hon skulle se att det inte var en riktig älg så hon fortsatte att skälla tills vi gick därifrån. Här har ni den fina älgen.


Ni får gärna säga vad ni tycker om bilderna.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: marléne

haha sådär kan min hund nova också hålla på :P en av grannarna har en bock som är gjort av hö, hon skäller på den varenda gång vi går förbi.

2010-03-23 @ 16:46:25
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0