Första praktikveckan klar

Nu är första praktikveckan klar, jag har fått klippa, färga, tagit ur löshår, tejpat hår och stylat. Nästa vecka blir det antagligen mer löshårssaker och Johanna ska komma så ska jag testa att sätta upp en baluppsättning på henne. Så det blir nog roligt det också. Jag ha riaf valt en bra praktikplats, men jag måste däremot ta tag i arbetsmiljö och säkerhets uppgiften vi har fått, fast den måste jag ha papper till och dom ligger på salongen så det får bli efter helgen.
Ikväll ska jag bara sitta hemma och inte göra något speciellt, typ kolla på tv och förhoppningsvis prata med Stefan, hoppas på att han inte är borta och gör annat för länge (A) Sen ska jag sätta upp min drömfångare också och hoppas på lite mindre mardrömmar så jag kan sova lite bättre. Så jobbigt när jag vaknar och inte är utsövd men inte kan somna om endå.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om just nu så jag skriver inget mer.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0