Inget höjt studiebidrag =(

Det verkar som att studiebidraget inte alls höjs. Av någon anleding har folk bestämt sig för att bara höja bidraget till de som studerar på högskola eller universitet. Helt värdelöst! Samma med dansen, förra terminen var det studentrabatt för alla som studerade från gymnasiet, i år så får inte vi som går gymnasiet någon rabatt längre. Varför gör dem det inte lättare för oss som studerar också? Många flyttar hemifrån och behöver betala hyra, mat osv, hur lätt är det när det knappt går att få jobb i den åldern? Nä, sjukt dåligt det där.

Nu är jag klar med matten, om jag får minst g på sista provet men det troor jag. så nu är jag ledig på förmiddagen på torsdagar resten av terminen, skönt! Fast det känns som att jag knappt går i skolan.

Imorgon kommer bli jättesegt, ska till tandläkaren halv 9 och börjar inte först halv 1 så jag kommer typ gå omkring och inte göra ett skit i massa timmar, tråkigt!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0