Film

Nu har jag sett män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden, båda var bra och helt klart värda att se. Jag gillar nog den första bäst. Jag och mamma tänkte se luftslottet som sprängdes idag men den fanns inte att hyra =( Så det får bli en annan dag. Jag fick något ryck idag och började städa en massa i köket och vardagsrummet, mamma och Ando blev superglada^^ Jag vill slänga ut min julgran nu också, den barrar ner hela mitt golv!
Jag sitter och försöker få ihop en bra lista på spotify så bomba mig gärna med bra artister och låtar =)

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Fanny!

Jag blev så glad, det var helt underbart att få komma hem och inte börja städa direkt.

Det var inte bara det som var underbart, hela du är helt underbar. Jag älskar dig! Såååå mycket!

Kram Mamma

2010-01-04 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0