Blä för matte!

Nu är jag less, fattar knappt hälften av det vi ska kunna i matten tills på tordag, är inte så lätt att veta hur man ska göra när det bara står svar och inga uträckningar i facit. Men men, förhoppningsvis går någonting iaf. Nu är inte Stefan här längre, saknar han sjukt mycket redan, kommer inte kunna ringa och prata med honom heller, hans telefon blev kvar här hemma hos mig =/  Helgen har iaf varit bra, fast på kvällarna när vi skulle sova ville jag inte, ville inte att dagen skulle ta slut! Men tyvärr går det inte att påverka tiden. Längtar tills nästa gång jag får träffa min finaste pojkvän^^ Nä nu ska jag typ försöka mig på matten igen, vill inte!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0